Diagnostyka

ponad rok temu  04.04.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Testery diagnostyczne XTool

Jaki tester diagnostyczny do warsztatu? Urządzenia Xtool w ofercie firmy Coframa.

System monitorowania ciśnienia w oponach
TP150 Pro to proste w obsłudze urządzenie do programowania czujników TPMS, zdolne obsłużyć większość czujników dostępnych na rynku (w tym pasma 315 Mhz oraz 433 Mhz). Z ważniejszych jego funkcji wymieńmy: możliwość programowania 8 czujników ciśnienia w tym samym czasie, diagnostykę wadliwego czujnika, odczyt parametrów kół w czasie rzeczywistym. Co istotne, użytkownik testera dostaje darmowy dostęp do aktualizacji przez cały okres użytkowania – żadnych dodatkowych opłat. Jako gratis do urządzenia dokładane są 2 czujniki.

Testy diagnostyczne

a) PS70PRO to wyposażony w 7-calowy ekran, działający w środowisku Android tablet przemysłowy z 1 GB RAM i 32 GB pamięci wbudowanej. Port micro USB sprawia, że przesyłanie danych i mapowanie obrazu są wygodniejsze i szybsze. Pojemność baterii wynosi 4000 mAh. Urządzenie jest wygodne w obsłudze, zapewnia diagnoście bezproblemową interakcję z pojazdem.

b) Nieco większym, 8-calowym urządzeniem jest zapakowany w odporną na uszkodzenia walizkę H6E. 2 GB RAM, 64 GB pamięci flash i bateria o pojemności aż 10 000 mAh to parametry, które robią wrażenie. Tester łączymy z pojazdem przewodowo, a komplet przewodów otrzymujemy w standardzie. Dodanie interfejsu USB 3.0 poprawiło i przyspieszyło przesyłanie danych oraz mapowanie obrazu, a nagrywanie obrazu i danych umożliwia wbudowana w urządzenie kamerka.

c) Kolejny tester w ofercie to H6EB. Duża, odporna na uderzenia walizka, ten sam komplet przewodów, te same parametry, ale bezprzewodowa łączność z pojazdem – wystarczy umieścić w samochodzie nadajnik Bluetooth, z którym łączy się tester.

d) Również bezprzewodowym, ale już nieco większym urządzeniem jest wyposażony w 10,1-calowy ekran tester H6PRO. 4 GB RAM, 64 GB pamięci wbudowanej, porty przesyłu danych DC/USB/VGA, a przede wszystkim – bogate funkcje diagnostyczne, w tym odczyt informacji ECU, odczyt/kasowanie kodów DTC, odczyt danych w czasie rzeczywistym, aktywny test itp. H6PRO obsługuje również programowanie i kodowanie ECU dla pojazdów marek BMW, VW i Mercedes-Benz.

e) H6PRO Master to najbardziej zaawansowany model, obsługujący technologię pass-thru (SAEJ2534-1 i SAEJ2534-2) oraz wspierający wiele programów ECU. Głowica XVCI MAX może pracować z samym oprogramowaniem OEM. Dzięki potężnym funkcjom i stabilnemu oprogramowaniu jest profesjonalnym sprzętem do programowania pojazdów przeznaczonym dla niezależnych warsztatów samochodowych.

Więcej na: coframa.pl

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony