Warto wiedzieć

ponad rok temu  23.05.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

SKF w nowych szatach

Produkty SKF w nowych opakowaniach dostarczane będą na rynek wtórny – na razie europejski, a do końca roku światowy.

Nowy wzór opakowań zachował charakterystyczną niebieską kolorystykę marki, połączoną z elementami graficznymi nawiązującymi do długiej tradycji i doświadczenia tego szwedzkiego producenta. Centralnym elementem nowego designu jest powiększony rysunek łożyska koła, z którym SKF kojarzy się od zawsze.
Nowy design to wypadkowa użyteczności opakowań i rozpoznawalności marki, jest spójny dla całego portfolio produktów motoryzacyjnych – niewielkie różnice mogą występować w zależności od linii produktowej i regionu sprzedaży. Na nowych opakowaniach znalazły się także kody QR, które zapewniają łatwy dostęp do informacji technicznej i instrukcji montażu – także w formie filmów instruktażowych.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony