Diagnostyka

ponad rok temu  15.01.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Schemat elektryczny Jeep Renegade – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów
Samochody osobowe/JEEP/ Renegade [14>] (BU]/2.0 16v NIJ 4x4/Sam. terenowy/ 55263088 (125 kW]/[10/ 14>]
-/-/-/-/Euro 6
 
 B1 Akumulator zapłonowy
 E1 Centralka elektroniczna sterowania  silnika
 E247 Moduł stabilizatora napięcia
 E3 Komputer pokładowy
 E40 Centralka elektroniczna sterowania  zasilania
 E400 Komputer pokładowy, skrzynka ECU, bezpieczniki i przekaźniki
 E8 Centralka elektroniczna alarmu antywłamaniowego
 E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
 F1 Bezpiecznik 70 A
 F11 Bezpiecznik 15 A
 F14 Bezpiecznik 5 A
 F16 Bezpiecznik 5 A
 F17 Bezpiecznik 20 A
 F19 Bezpiecznik 7,5 A
 F21 Bezpiecznik 15 A
 F22 Bezpiecznik 10 A
 F3 Bezpiecznik 20 A
 F49 Bezpiecznik 7,5 A
 F51 Bezpiecznik 7,5 A
 F53 Bezpiecznik 7,5 A
 F6 Bezpiecznik 20 A
 F7 Bezpiecznik 30 A
 F81 Bezpiecznik 60 A
 F82 Bezpiecznik 40 A
 F90 Bezpiecznik 5 A
 G1 Alternator
 H 10 Świece żarowe
 H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
 I155-1 Regulator ciśnienia oleju
 I155-2 Regulator ciśnienia oleju
 I23 Przełącznik włączenia i wyłączenia silnika
 I243 Przełącznik włączenia i wyłączenia silnika
 I6 Elektroniczny przycisk włączania hamulca
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S80-1 Czujnik lambda szerokopasmowy
 S80-2 Czujnik lambda szerokopasmowy
 S88 Inteligentny czujnik akumulatora
 V10 Elektrozawór EGR
 V409 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa
 V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
 V64 Elektrozawór sterownika wydatkiem  sprężarki klimatyzacji
 V648 Elektrozawór pompy olejowej
 Z4-1 Opornik wentylatora chłodzenia silnika
 Z4-2 Opornik wentylatora chłodzenia silnika

Pin Funkcja
 A036 Nieokablowany
 A037 Wentylator chłodzenia silnika i przekaźnik systemu klimatyzacji o niskiej prędkości – aktywacja potencjałem ujemnym
 A038 Nieokablowany
 A039 Nieokablowany
 A040 Centralka elektroniczna sterowania silnikiem – aktywacja potencjałem ujemnym dla urządzeń
 A041 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 A042 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
 A043 Czujnik ciśnienia chłodziwa A/C – zasilanie +5 V
 A044 Czujnik ciśnienia chłodziwa A/C – sygnał
 A045 Czujnik wody w paliwie i temperatury paliwa z nagrzewnicą – sygnał temperatury
 A046 Elektroniczny przycisk włączania hamulca – sygnał
 A047 Nieokablowany
 A048 Czujnik ciśnienia chłodziwa A/C – masa
 A049 Elektroniczny przycisk włączania hamulca – sygnał
 A050 Nieokablowany
 A051 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A052 Nieokablowany
 A053 Moduł nagrzewania wstępnego świec zapłonowych – przełączenie
 A054 Moduł nagrzewania wstępnego świec zapłonowych – uziemienie
 A055 Nieokablowany
 A056 Nieokablowany
 A057 Moduł nagrzewania wstępnego świec zapłonowych – przełączenie
 A058 Nieokablowany
 A059 Elektroniczny przełącznik pedału sprzęgła – zasilanie +5 V
 A060 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
 A061 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
 A062 Nieokablowany
 A063 Nieokablowany
 A064 Nieokablowany
 A065 Czujnik wody w paliwie i temperatury paliwa z nagrzewnicą – uziemienie
 A066 Nieokablowany
 A067 Nieokablowany
 A068 Nieokablowany
 A069 Nieokablowany
 A070 Nieokablowany
 A071 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A072 Przekaźnik silniczka zapłonu – aktywacja potencjałem ujemnym
 A073 Nieokablowany
 A074 Przekaźnik podgrzewacza powietrza dolotowego – aktywacja potencjałem ujemnym
 A075 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A076 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 A077 Szerokopasmowa sonda lambda – wirtualna masa +2,5 V
 A078 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
 A079 Nieokablowany
 A080 Nieokablowany
 A081 Nieokablowany
 A082 Nieokablowany
 A083 Alternator – cyfrowy sygnał linii
 A084 Nieokablowany
 A085 Centralka elektroniczna sterowania silnikiem – niezdefiniowane
 A086 Cyfrowy miernik mas powietrza – sygnał temperatury
 A087 Cyfrowy miernik masy powietrza  – uziemienie
 B001 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR – sterowanie PWM
 B002 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR – sterowanie PWM
 B003 Moduł silnika regulacji turbiny o zmiennej geometrii wraz z czujnikiem położenia – zasilanie +12 V
 B004 Nieokablowany
 B005 Silnik przepustnicy zawirowań z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 B006 Elektrozawór regulacji przepływu paliwa – sterowanie PWM
 B007 Elektrozawór sterujący przepływu paliwa – zasilanie +12 V
 B008 Moduł silnika sterującego przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B009 Moduł silnika sterującego przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterowanie PWM
 B010 Nieokablowany
 B011 Nieokablowany
 B012 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną – masa
 B013 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną – sygnał
 B014 Nieokablowany
 B015 Nieokablowany
 B016 Moduł silnika zaworu przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem położenia – zasilanie +12 V
 B017 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR – zasilanie +5 V
 B018 Nieokablowany
 B019 Nieokablowany
 B020 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas pracy silnika
 B020 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas rozruchu silnika
 B021 Indukcyjny czujnik liczby obrotów – uziemienie
 B022 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra 2 – sterownik
 B023 Nieokablowany
 B024 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra 3 – sterownik
 B025 Moduł silniczka regulacji turbiny o zmiennej geometrii z czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 B026 Nieokablowany
 B027 Nieokablowany
 B028 Silnik przepustnicy zawirowań z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
 B029 Silnik przepustnicy zawirowań z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B030 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 B031 Nieokablowany
 B032 Nieokablowany
 B033 Nieokablowany
 B034 Nieokablowany
 B035 Czujnik temperatury recyrkulacji spalin – uziemienie
 B036 Czujnik temperatury w układzie recyrkulacji spalin – sygnał
 B037 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
 B038 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – zasilanie +5 V
 B039 Moduł silniczka regulacji turbiny o zmiennej geometrii z czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 B040 Elektrozawór EGR – zasilanie +5 V
 B041 Nieokablowany
 B042 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 B043 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra 2 – sterownik
 B044 Nieokablowany
 B045 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra 3 – sterownik
 B046 Szerokopasmowa sonda lambda – włączanie
 B047 Nieokablowany
 B048 Nieokablowany
 B049 Nieokablowany
 B050 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 B051 Czujnik rozrządu Halla – masa
 B052 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 B053 Nieokablowany
 B054 Nieokablowany
 B055 Czujnik temperatury spalin – masa
 B056 Czujnik temperatury spalin – sygnał
 B057 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR – masa
 B058 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR – sygnał
 B059 Nieokablowany
 B060 Nieokablowany
 B061 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – sygnał temperatury
 B062 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
 B063 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
 B064 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra 1 – sterownik
 B065 Nieokablowany
 B066 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra 4 – sterownik
 B067 Zawór EGR – sterownik PWM
 B068 Nieokablowany
 B069 Nieokablowany
 B070 Nieokablowany
 B071 Nieokablowany
 B072 Nieokablowany
 B073 Nieokablowany
 B074 Czujnik temperatury spalin – masa
 B075 Czujnik temperatury spalin – sygnał
 B076 Moduł silniczka regulacji turbiny o zmiennej geometrii z czujnikiem pozycji – masa
 B077 Moduł silniczka regulacji turbiny o zmiennej geometrii z czujnikiem pozycji – sygnał
 B078 Elektrozawór EGR – uziemienie
 B079 Elektrozawór EGR – sygnał
 B080 Nieokablowany
 B081 Nieokablowany
 B082 Nieokablowany
 B083 Szerokopasmowa sonda lambda – wirtualna masa +2,5 V
 B084 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
 B085 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra 1 – sterownik
 B086 Nieokablowany
 B087 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra 4 – sterownik
 B088 Zawór EGR – sterownik PWM
 B089 Nieokablowany
 B090 Elektrozawór pompy olejowej – sterowanie PWM
 B091 Nieokablowany
 B092 Nieokablowany
 B093 Nieokablowany
 B094 Nieokablowany
 B095 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – masa
 B096 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – sygnał
 B097 Moduł sterujący przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem położenia – uziemienie
 B098 Moduł silnika sterującego przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B099 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 B100 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 B101 Nieokablowany
 B102 Nieokablowany
 B103 Nieokablowany
 B104 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
 B105 Szerokopasmowa sonda lambda – bieżący sygnał
 C001 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C002 Nieokablowany
 C003 Nieokablowany
 C004 Nieokablowany
 C005 Nieokablowany
 C006 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny Jeep Renegade – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom
Schemat elektryczny Jeep Renegade – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom
Schemat elektryczny Jeep Renegade – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony