Wydarzenia

ponad rok temu  15.11.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Rekordowy rok Moto-Profil

– Bez wątpienia rok 2017 to jeden z najlepszych okresów dla nas i naszych partnerów – podsumował minione 12 miesięcy Piotr Tochowicz, prezes zarządu Moto-Profil

Duży wzrost przychodów firmy Moto-Profil, aktywność jej partnerów handlowych na lokalnych rynkach i poza granicami kraju, cyfrowa przyszłość marki ProfiAuto oraz poszerzające się grono jej wyjątkowych ambasadorów – to główne wątki poruszone podczas Konferencji Partnerów Handlowych firmy Moto-Profil.

Właściciele ponad 120 największych hurtowni i sklepów motoryzacyjnych z Polski, Czech i Słowacji spotkali się w jednym z łódzkich hoteli, gdzie podejmowali tematy związane z rozwojem sieci i nowoczesnymi rozwiązaniami.
12-miesięczną działalność Rady Programowej ProfiAuto podsumował Sławomir Błaszczyk – właściciel i prezes firmy M-Mot, a zarazem przewodniczący powołanej w ubiegłym roku rady. W swoim przemówieniu podkreślił, że ogromne zmiany i rozbudowane projekty, które Moto-Profil powołuje do życia, tworzone są z myślą o rozwoju każdego z partnerów i będą ewoluować wyłącznie przy ich wsparciu i przy ścisłej z nimi współpracy. Jako przewodniczący zaprosił wszystkich partnerów ProfiAuto do kontaktu z radą, zgłaszania swoich pomysłów, konstruktywnych dyskusji na temat wdrażanych projektów, wymiany doświadczeń, ale także do udziału w szkoleniach, które sieć im dedykuje.
To, że rok 2017 był dla ProfiAuto rokiem wielkich wydarzeń, ważnych decyzji i istotnych zmian, zobrazował podczas swojego wystąpienia Michał Tochowicz. Dyrektor ds. rozwoju i strategii marki przedstawił zgromadzonym gościom zrealizowane w 2017 roku kluczowe projekty marketingowe, PR-owe i promocyjne, podając imponujące liczby. Na przestrzeni roku ponad 1100 warsztatów samochodowych w Polsce i ponad 100 w Czechach i na Słowacji przyjęło pomarańczowe barwy, czyniąc ją jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sieci warsztatów samochodowych w Polsce. Druga seria programu „Projekt Warsztat” według telewizyjnych statystyk była drugim najchętniej oglądanym programem na antenie TVN Turbo, a dzięki 117 zrealizowanym akcjom PitStop specjaliści ProfiAuto zdiagnozowali blisko 10 000 samochodów, nawiązując kontakt z ich właścicielami.
Podczas spotkania obecni byli także goście specjalni, którzy w mijającym roku podjęli strategiczną współpracę z firmą Moto-Profil: przedstawiciele firmy Neptis (właściciele aplikacji Yanosik), Adam Klimek, prowadzący program „Samochód Marzeń – Kup i Zrób”, który od 2017 poszerzył grono doradców ProfiAuto i w swoim programie występuje w pomarańczowych barwach marki, a także Maciej Wisławski – kultowa postać polskiego motorsportu, kierowca i pilot rajdowy, zaangażowany w szkolenia wewnątrz sieci ProfiAuto Serwis, który wraz z zespołem specjalistów przeszkolił na torze Jastrząb ponad 500 właścicieli ProfiAuto Serwisów. Wspomniany cykl szkoleń będzie w 2018 roku przy wsparciu Wisławskiego kontynuowany oraz rozbudowywany o kolejne treści.
Podczas konferencji nie zabrakło także akcentu czesko-słowackiego. O rozwoju sieci na rynku zagranicznym opowiadał dyrektor ds. rozwoju marki ProfiAuto w Czechach i na Słowacji Jindrich Krejci. Podkreślał, że doświadczenie, którym może się pochwalić zespół tworzący markę ProfiAuto w Polsce, to najlepszy punkt wyjścia do budowania silnej marki także na rynkach zagranicznych. O potencjale tych rynków świadczy krótki czas, w którym zainicjowano budowanie sieci serwisów i pierwsze spektakularne efekty w postaci ponad 100 warsztatów.
Przyszłość marki jawi się głównie pod znakiem cyfryzacji. Odważna teza, zgodnie z którą do 2020 roku punkty napraw z pomarańczowym logotypem wycofają telefony stacjonarne i zastąpią je nowoczesną aplikacją ProfiAuto, to nie tylko pieśń przyszłości, ale realny i możliwy do osiągnięcia cel, o którym opowiadali Andrzej Brylak, pełnomocnik zarządu Moto-Profil ds. rozwoju biznesu, oraz Marcin Franc z firmy DotConnet, twórca aplikacji ProfiAuto oraz ProfiAuto Manager. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez te dwie aplikacje klient może za pomocą kilku kliknięć umówić się na serwis swojego samochodu, a warsztat ma możliwość odpowiedniego zarządzania pracą z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, nie odrywając się od wykonywanych zadań. 
Andrzej Brylak przybliżył uczestnikom konferencji nowoczesne rozwiązania i technologie, które także w branży automotive mogą służyć transformacji organizacji, oferty produktowej czy usług. Jednoznacznie wskazał kierunek, w którym w najbliższych latach podążać będzie marka – nowoczesność, digitalizacja i otwartość na najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne, a także współpraca z najlepszymi w tym zakresie, o czym świadczą m.in. działania marki z Microsoft. Obrany kierunek jest w XXI wieku koniecznością, a nie tylko opcją. Jest też przede wszystkim szansą na to, by nieustannie być o krok przed konkurencją.

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Konferencję uświetniły występami takie gwiazdy, jak Urszula czy Kayah

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony