Paliwa i oleje

ponad rok temu  13.09.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Przekonaj klienta, aby skorzystał z twojej pomocy Castrol rusza z akcją „Trzymaj poziom”

Kampania „Trzymaj poziom” ma przekonać właścicieli samochodów do odwiedzenia serwisu, jeśli nie potrafią sprawdzić poziomu oleju w swoim samochodzie

Prowadzenie pojazdu z niskim poziomem oleju silnikowego może znacząco zmniejszać wydajność i osiągi silnika, a nawet doprowadzić do jego uszkodzenia lub awarii. Przeprowadzona niedawno przez Castrol ankieta wykazała, że większość kierowców nie jest świadoma tego ryzyka. Ponadto badania prowadzone w rzeczywistych warunkach drogowych sugerują, że 21% pojazdów na europejskich drogach ma obecnie niski poziom oleju silnikowego, a w przypadku 8% z nich może z tego powodu w każdej chwili dojść do uszkodzenia silnika1.

Po analizie wyników niedawno przeprowadzonej ankiety firma Castrol odkryła, że 28% właścicieli samochodów kontroluje stan oleju silnikowego dopiero wtedy, gdy zaświeci się kontrolka niskiego poziomu. Castrol zaleca przeprowadzanie kontroli oleju co miesiąc, jednak podczas badania 56% właścicieli samochodów przyznało, że sprawdza poziom oleju rzadziej2.
Aby pomóc mechanikom w zwiększaniu świadomości w zakresie znaczenia kontroli poziomu oleju silnikowego, zachęcić nowych klientów do korzystania z usług serwisów oraz przyczynić się do wzrostu zysków, firma Castrol rozpoczęła kampanię marketingową „Trzymaj poziom”. Ma ona przekonać właścicieli samochodów do odwiedzenia serwisu, jeśli nie potrafią sprawdzić poziomu oleju w swoim samochodzie. Okazało się bowiem, że w Polsce aż 29% właścicieli pojazdów wolałoby, aby poziom oleju sprawdził mechanik, ponieważ uważają, że wykonałby to zadanie lepiej.
Castrol oferuje serwisom bezpłatny pakiet marketingowy, aby wesprzeć je w promocji tej kampanii oraz zachęcać obecnych i potencjalnych klientów do oddawania samochodu do kontroli. Zestaw marketingowy zawiera promocyjne szablony e-mailowe, banery reklamowe online do wykorzystania na stronie internetowej serwisu i na Facebooku, plakaty do umieszczenia w recepcji, ulotki, których można użyć w punkcie sprzedaży lub wysłać pocztą, a także naklejki przypominające o konieczności kontroli oleju, które można zostawiać w samochodach klientów. Serwisy mogą zamówić pakiet marketingowy „Trzymaj poziom” na stronie www.castrol.pl/olej-wyzwanie.
Wyzwanie „Trzymaj poziom” pomoże również w nawiązaniu kontaktu z klientami, którzy przestali korzystać z usług danego serwisu, budowaniu reputacji w lokalnej społeczności, sprzedawaniu pakietów uzupełniających oraz określaniu dodatkowych prac serwisowych. Dzięki współpracy serwisy i marka Castrol Edge mogą udowodnić, że zapewniają najwyższe osiągi pojazdów, gwarantując najlepsze parametry pracy jednostek napędowych pomiędzy kolejnymi przeglądami.

1 Badanie przeprowadzone w Europie w lipcu 2021 r. w grupie 1885 właścicieli samochodów
2 Badanie przeprowadzone w Europie w lipcu 2021 r. w grupie 1885 właścicieli samochodów

Na pytania odpowiada Tarek Hamed, marketing manager CEE w Castrol.

Jakie rozwiązanie przygotował Castrol dla klientów, którzy poszukują produktów z neutralnym bilansem emisji CO2?
W 2014 roku jako pierwsza marka na świecie zaoferowaliśmy klientom środki smarne z certyfikatem neutralnego bilansu emisji CO2 – Castrol Professional. Od tamtej pory rozwijaliśmy naszą ofertę produktów z neutralnym bilansem emisji CO2. Niedawno wprowadziliśmy PATH360, nową strategię zrównoważonego rozwoju, która wyznacza nasze cele na rok 2030 oraz definiuje ambicje zostania marką bezemisyjną netto do roku 2050 lub wcześniej. Naszym celem jest działanie zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju poprzez ograniczenie ilości odpadów i emisji dwutlenku węgla, współpracę z dostawcami i partnerami w celu pozyskiwania surowców o mniejszym śladzie węglowym oraz ograniczenie liczby opakowań i wpływanie na to, co dzieje się z naszymi produktami po wykorzystaniu ich przez klientów.

Jakie produkty należało opracować wraz z rozwojem pojazdów elektrycznych?
Aby nadążyć za rosnącym zapotrzebowaniem na pojazdy elektryczne, opracowaliśmy nową linię środków smarnych Castrol ON e-Fluid, która obejmuje e-oleje przekładniowe, e-płyny chłodzące i e-smary. Każdy z nich pełni funkcje zdecydowanie różne od środków stosowanych w tradycyjnych silnikach spalinowych. 
Oferowany przez nas e-olej przekładniowy zapewnia lepszą ochronę układu napędowego i poprawia jego wydajność, sprawiając, że pojazdy elektryczne są w stanie dojechać dalej na jednym ładowaniu. Nasz e-płyn chłodzący umożliwia szybkie ładowanie i poprawia odprowadzanie ciepła, utrzymując niższą i bardziej stabilną temperaturę akumulatora, nawet w ekstremalnych warunkach. Natomiast e-smary Castrol ON odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu optymalnej wydajności i zwiększaniu trwałości podzespołów.

Jakich produktów Castrol możemy oczekiwać w przyszłości?
Chcemy „służyć każdemu kierowcy, każdemu motocykliście i każdej branży na świecie”. Oznacza to tworzenie efektywnych środków smarnych, które poprawiają wydajność w każdym zastosowaniu motoryzacyjnym lub przemysłowym. Tego typu produkty mają równie istotne znaczenie dla pojazdów elektrycznych jak ich odpowiedniki dla silników spalinowych. Będziemy nadal wprowadzać innowacje, współpracować i poszerzać gamę produktów w miarę wkraczania w nową erę mobilności elektrycznej.

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Castrol zaleca przeprowadzanie kontroli oleju co miesiąc, jednak podczas badania 56% właścicieli samochodów przyznało, że sprawdza go rzadziej
Jak wynika z badania, 28% właścicieli samochodów kontroluje stan oleju silnikowego dopiero wtedy, gdy zaświeci się kontrolka niskiego poziomu

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony