Części i regeneracja

ponad rok temu  14.09.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Przed wprowadzeniem na rynek – testy

Dla każdej z części Delphi przeprowadza oddzielne testy

Delphi Product & Service Solutions rozszerza ofertę o 175 nowych części zawieszenia i układu kierowniczego. Jak zapewniają przedstawiciele firmy, nowe części przechodzą rygorystyczne testy kontroli.

– Wszystko po to, by upewnić się, że ich wytrzymałość dorównuje częściom OE. Proces ten trwa wiele miesięcy i nie przeprowadzamy go w pośpiechu – mówi Alex Ashmore, prezes Delphi Product & Service Solutions.
W przypadku każdej części układu kierowniczego inżynierowie Delphi prowadzą analizę wymiarową w celu zapewnienia zgodności geometrycznej z częściami OE i częściami zamiennymi, jak również ścisłą analizę składu chemicznego i właściwości mechanicznych użytych materiałów. Dla każdej z nich przeprowadza się oddzielne testy w celu odtworzenia tych samych obciążeń, które będą oddziaływać na nią w realnych warunkach drogowych.
– Weźmy dla przykładu łączniki stabilizatora – mówi Ashmore. – Przeprowadzamy próby zmęczeniowe na wyrywanie/wyciąganie w celu odzwierciedlenia sił, jakie oddziałują na tę część w trakcie jazdy. Pracując z dużą częstotliwością, urządzenia testujące symulują warunki drogowe, testując część w tysiącach cykli do chwili wystąpienia awarii. Tak samo jest w przypadku wahaczy. Sprawdzamy siły działające we wszystkich kierunkach jednocześnie w celu odtworzenia przechyłów bocznych, sił wynikających z przyspieszania i hamowania oraz odtworzenia ruchu góra-dół. Wahacze Delphi muszą działać i sprawować się równie dobrze co części OE.
Rozszerzona linia obejmuje kluczowe części układu kierowniczego, takie jak wahacze, wewnętrzne i zewnętrzne drążki kierownicze, łączniki stabilizatora, tuleje metalowo-gumowe, sworznie wahaczy itp. przeznaczone dla ponad 1000 zastosowań (producent/model/silnik/wielkość silnika). Zaliczają się tu popularne modele, takie jak: Citroën C4 Picasso II (2013>), Ford Transit (2012>), Hyundai i40 (2011>), Mini Cooper One (2010>), Peugeot 308 II (2014>), Range Rover Sport (2013>), Renault Clio (2012>) i Vauxhall Mokka (2012>).
Listę nowości w ofercie układu kierowniczego można znaleźć w TecDoc, gdzie Delphi jest certyfikowanym dostawcą danych klasy A, jak również w internetowym katalogu Delphi: delphicat.com. Dodajmy, że w tym roku firma Delphi planuje dalszy rozwój oferty poprzez wprowadzenie ponad 450 dodatkowych numerów części.

Więcej na: delphiautoparts.com

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony