Komputer w warsztacie

ponad rok temu  15.01.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Program do obsługi serwisów samochodowych Integra Car 7

Dostępny w programie Katalog Wyceny Napraw jest niezbędny do prawidłowej kalkulacji kosztów usług i umożliwia znaczne zwiększenie przychodów serwisu. Nowoczesny Grafik Napraw pozwala na bieżąco organizować i kontrolować pracę w serwisie, optymalnie wykorzystując stanowiska naprawcze i cenny czas mechaników.
Wraz z modułem MOBILE system usprawnia komunikację pomiędzy mechanikami i biurem serwisu.
Zapewniając serwisantom dokładne informacje o naprawie, można znacznie zwiększyć efektywność ich pracy. Dostępne w programie raporty pozwalają sprawdzić efektywność pracy oraz zweryfikować dochodowość serwisu, sytuację finansową, a także rozliczenia prowizyjne mechaników. Moduł CRM gwarantuje szybki kontakt z klientami, sprawną kontrolę nad okresową obsługą serwisowanych pojazdów oraz budowanie lojalności klientów. Nowy moduł importu faktur elektronicznych (dla ponad 100 formatów) znacznie ułatwia i skraca czas obsługi dostaw.
Wymienione funkcje to tylko niektóre z wielu praktycznych możliwości programu, które na co dzień znacznie usprawniają pracę całego serwisu.
Podsumowując, nowy system Integra Car 2018 oszczędza czas i pozwala bardzo efektywnie zwiększać zyski serwisu.

Serwisy korzystające z programu Integra najczęściej wymieniają poniższe zalety:

  • wyceny napraw zwiększające zyski serwisu,
  • znacznie sprawniejsza obsługa klientów,
  • szybsze przyjmowanie dostaw części,
  • lepsze planowanie pracy serwisu,
  • skuteczniejsze naprawy pojazdów.

Polecane funkcje:

  • planowanie pracy serwisu,
  • zlecenia i historia napraw,
  • wycena napraw i dane o przeglądach,
  • wbudowany katalog części,
  • szybka obsługa dostaw,
  • obsługa magazynu, fakturowanie,
  • przechowalnia opon,
  • funkcje CRM/SMS/MMS,
  • wersja mobilna dla mechaników.

Opinie użytkowników dotyczące funkcji przydatnych w codziennej pracy serwisu (więcej opinii na www.integra.com.pl)

„Program okazał się tak dobry, że po trzech miesiącach zakupiliśmy go do drugiej placówki w Niedrzwicy. Integra Car 7 to narzędzie, bez którego nie wyobrażamy sobie pracy...” – właściciel firmy Bedmot z Bełżyc

„Dzięki programowi można lepiej zarządzać serwisem. CRM pozwala na stały kontakt z klientem, dzięki funkcji SMS mamy pewność dotarcia do nieuchwytnych klientów...” – szef serwisu BS Automasz w Poznaniu

„Program umożliwia profesjonalną obsługę klienta. Pomocne są moduły do otwierania zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów, import elektronicznych faktur, historia obsługi pojazdów” – właściciel serwisu z Wągrowca

„Szukaliśmy optymalnego programu, który pozwoliłby nam zaoszczędzić to, co obecnie dla nas najcenniejsze, czyli nasz czas. I tu najlepszym rozwiązaniem okazała się Integra” – właściciel serwisu z Sieradza

Innowacyjne rozwiązania mobilne Integra 2018

  • błyskawiczne przyjęcie pojazdu do naprawy,
  • wygodne i dokładne określenie zakresu zlecenia,
  • graficzny interfejs do wprowadzania usterek,
  • dostęp do danych serwisowo-naprawczych,
  • szybki dostęp mechanika do zakresu naprawy,
  • nagrywanie filmów i zdjęć wykrytych usterek,
  • przygotowanie wycen napraw z akceptacją online,
  • elektroniczna historia serwisowa dla klientów.

Aplikacje mobilne Integra dla doradców serwisowych, serwisantów i kierowców to innowacyjne rozwiązania, które wraz z oprogramowaniem Integra Car 7 znacznie zwiększają efektywność pracy i tworzą kompletną całość w warsztacie przyszłości.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony