Inne

ponad rok temu  19.07.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Panna młoda porównana do używanego samochodu?

Ważna decyzja musi być przemyślana – faktem jest, że dotyczy to zarówno kupna samochodu, jak i decyzji o małżeństwie (choć skutki ewentualnego błędu są nieporównywalne). Na takie porównanie wpadli jednak marketingowcy odpowiadający za reklamę samochodów marki Audi w Chinach.

Filmowa reklama, w której matka pana młodego szczegółowo ogląda jego wybrankę (niczym samochód przed zakupem) spotkała się jednak z ogromną krytyką – donosi Washington Post. Bo takie porównanie nie przystoi... Co Audi China sobie myśli – pytają internauci. Niektórzy nawołują do bojkotu marki.

A jakie Wy macie zdanie na ten temat? Najpierw zobaczcie film, a później skomentujcie poniżej.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony