Wydarzenia

ponad rok temu  07.01.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowy dyrektor dywizji ZF Aftermarket

Philippe Colpron

1 stycznia 2021 r. 42-letni Philippe Colpron objął funkcję executive vice president jako nowy szef dywizji ZF Aftermarket, a równolegle będzie nadal kierował Fleet Solutions – działem Commercial Vehicle Control Systems ZF (dawniej Wabco).

Jako ekspert branżowy z wieloletnim doświadczeniem Colpron deklaruje gotowość do wychodzenia naprzeciw zmianom i wymaganiom stawianym przez rynek, rozszerzanie oferty ZF Aftermarket oraz wprowadzanie innowacyjnych i zorientowanych na klienta rozwiązań. Jego celem jest zapewnienie klientom wybiegającego w przyszłość wsparcia w obliczu bezprecedensowych zmian w branży motoryzacyjnej.
– Przyszłość motoryzacji jest oparta na inteligentnych rozwiązaniach w zakresie układów napędowych, cyfryzacji, pojazdów połączonych w sieci oraz autonomicznej jazdy, a także bierze pod uwagę mocno zmieniające się oczekiwania klientów – tak Philippe Colpron opisuje wyzwania, potwierdzając: – ZF Aftermarket chce wykorzystać te zmiany jako szansę i, działając w otoczeniu klientów, nadal rozszerzać atrakcyjną kombinację szerokiego portfolio produktów i usług, globalnej sieci serwisowej oraz ukierunkowanych rozwiązań cyfrowych. W ten sposób kształtujemy aftermarket w erze mobilności nowej generacji i zrównoważonego rozwoju.
Do 2007 r. Philippe Colpron zajmował różne stanowiska kierownicze w firmie Valeo, by następnie rozpocząć karierę w dawnym Wabco jako dyrektor ds. zaopatrzenia strategicznego. Od 2010 r. obejmował różne stanowiska kierownicze wyższego szczebla na aftermarkecie. W tej roli udało mu się nie tylko wdrożyć sprawnie działającą globalną organizację o dużym zbliżeniu do rynku, ale także opracować nowe rozwiązania cyfrowe dla połączonych ekosystemów, które poprowadzą mobilność nowej generacji do zerowej liczby wypadków, znaczących oszczędności paliwa i wydajności operacyjnej.
W 2018 r. Colpron został powołany na stanowisko kierownicze w dziale Global Fleet Solutions Hub, przejmując stery w dwóch najbardziej dynamicznych działach Wabco – Digital Customer Services i Aftermarket.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony