Części i regeneracja

ponad rok temu  10.06.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowe katalogi zawieszeń pneumatycznych i CDC – Japanparts Group poszerza gamę produktów

Japanparts Group wprowadza do swojej oferty zawieszenia pneumatyczne i CDC dla wszystkich pojazdów włączonych do ruchu i wykorzystujących tę technologię oraz nową europejską gamę amortyzatorów tylnej klapy z napędem elektrycznym.

Każda część projektowana jest z zastosowaniem inżynierii wstecznej w odniesieniu do oryginalnych próbek i montowana z przestrzeganiem rygorystycznych specyfikacji producenta.
Stosowane stopy metali, tworzywa sztuczne i gumy wulkanizowane spełniają wymagania projektowe części OE, szczególny nacisk położono na poprawę punktów krytycznych, określonych podczas wielu lat użytkowania części wyposażenia pierwotnego. 
Każda część poddawana jest surowym testom przed zmontowaniem, podczas montażu i po jego zakończeniu, aby zapewnić doskonałą zamienność z OE w zakresie montażu, właściwości użytkowych i oczekiwanego okresu eksploatacji.

Sprężyny powietrzne
Jest to element pełniący funkcję „podtrzymywania pojazdu”. Dlatego powinien dostosowywać swoje działanie do różnych warunków obciążenia pojazdu. Seria czujników poziomu umieszczonych na czterech układach zawieszenia zapewnia wyważenie ustawienia pojazdu przez zmianę ciśnienia wewnątrz poduszki powietrznej z wykorzystaniem złożonego systemu zaworów i połączeń pneumatycznych, zasilanych sprężarką sterowaną elektronicznie.

Amortyzatory ze sprężyną powietrzną
W tym przypadku funkcję podparcia sprężyny powietrznej uzupełnia tłumik o stałej kalibracji, tworząc zespół zawieszenia utrzymującego taką samą wysokość pojazdu we wszystkich warunkach, z jednoczesnym stałym tłumieniem drgań, jak to ma miejsce w przypadku tradycyjnych sprężyn śrubowych w samochodach z zawieszeniami standardowymi. Jest to proste, ale skuteczne rozwiązanie dla pojazdów o niezbyt dużych osiągach, które są używane w różnych warunkach obciążenia.

Amortyzatory CDC ze sprężyną powietrzną
W tych amortyzatorach funkcję wspomagania sprężyny powietrznej uzupełnia tłumik o stałej kalibracji sterowany elektronicznie, tworzący zespół zawieszenia utrzymującego taką samą wysokość pojazdu we wszystkich warunkach, zapewniający tłumienie drgań w sposób dostosowany do rodzaju użytkowania i podłoża, tak aby kierowca mógł korzystać z różnych etapów kalibracji w zależności od swoich preferencji i terenu. Jest to niezwykle zaawansowane rozwiązanie o nieporównywalnej skuteczności, przeznaczone do pojazdów o dużych osiągach i do wszechstronnego zastosowania nie tylko pod względem obciążenia, ale również tras przejazdu.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony