Wydarzenia

ponad rok temu  14.12.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Nowa odsłona platformy internetowej Nissens

Do zadań wirtualnego Nissens Showroom należy udostępnianie szerszej publiczności aktualności i interesujących informacji o wyrobach duńskiego producenta.

Platforma została zaprojektowana jako łatwo dostępny kanał informacyjny dla partnerów biznesowych Nissens, którzy za jej pośrednictwem mogą być na bieżąco informowani o wprowadzanych nowościach i ulepszeniach.
– To kompleksowy kanał informacyjny (...), który ma na celu zapoznanie odwiedzających z pełną gamą nowości produktowych – mówi Klavs T. Pedersen, wiceprezes wykonawczy Nissens Automotive. – Podczas wizyty w wirtualnym salonie objaśnione zostają dane handlowe produktu, jego rola i zaplecze techniczne związane z funkcjonowaniem. Dodatkowo wyjaśniona zostaje kwestia możliwych problemów z komponentem, jakie mogą się pojawić, jak im przeciwdziałać, a także odpowiednie aspekty jakościowe. Wszystko to zostało zaprojektowane tak, aby stworzyć wszechstronne doświadczenie podczas wizyty i zadowolić nawet najbardziej wymagających odbiorców.
Za stworzeniem wirtualnego salonu przemawiała ograniczona w tym roku liczba wydarzeń targowych. – Wszyscy odczuliśmy brak istotnych platform, rozwiązań dla organizacji spotkań i dlatego dla pełnego efektu do naszego wirtualnego salonu dołączyliśmy sekcję wywiadów – wyjaśnia Jan Zieleśkiewicz, menedżer działu marketingu w Nissens Automotive. – Odwiedzający mogą również umówić się na wirtualne spotkania z ekspertami, aby dowiedzieć się jeszcze więcej o nowościach produktowych Nissens. Wierzymy, że dzięki naszym ekspertom i ich doświadczeniom, które odnoszą się odpowiednio do danego aspektu prezentowanych nowości, Nissens Showroom i jego interfejs zyskają osobisty charakter.

Więcej na: showroom.nissens.com 

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony