Ogumienie

ponad rok temu  04.04.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nokian Tyres zmienia wizerunek

Zaprojektowany na nowo wizerunek marki czerpie inspirację z prostej estetyki skandynawskiego wzornictwa

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów i w celu uatrakcyjnienia strategicznych obszarów wzrostu spółki Nokian Tyres odświeża swoją markę. Od teraz będzie ona odzwierciedlać długą historię firmy, zrównoważoną działalność biznesową i skandynawskie wartości.

– Ze względu na to, że jesteśmy skandynawską firmą, dbanie o ludzi i środowisko przychodzi nam naturalnie – mówi Hille Korhonen, prezes i dyrektor generalny Nokian Tyres. – Chcemy być pierwszym wyborem dla wymagających klientów – osób, którym zależy na spokoju i które z tego względu wybierają najnowocześniejsze technologie i bezpieczeństwo, a przy tym wspierają marki biorące na siebie odpowiedzialność za naszą planetę i jej przyszłość.
Odświeżona marka uczyni Nokian Tyres atrakcyjniejszym wyborem przede wszystkim na rozwojowych dla niej rynkach Ameryki Północnej i Europy Środkowej, na których dąży ona do wzrostu zysków także poza sektorem tradycyjnych opon zimowych.
– Nokian Tyres jest liczącym się graczem, zwłaszcza na rynku opon zimowych – dodaje Korhonen. – Zamierzamy utrzymać ten poziom w przyszłości. Jako skandynawski producent opon i twórca pionierskich rozwiązań dostosowanych do trudnych warunków nasza firma ma solidne podstawy i możliwości, by z sukcesem rozszerzać swoją działalność na inne segmenty, z uwzględnieniem sektora opon letnich i całorocznych.
Zaprojektowany na nowo wizerunek marki czerpie inspirację z prostej estetyki skandynawskiego wzornictwa. Spokojną kolorystykę podkreślają miękkie, naturalne odcienie. Paleta barw w dalszym ciągu będzie uwzględniać znajomą zieleń brzozowych liści. Uproszczony, okrągły kształt logo bazuje na wymiarach autentycznej opony.
– Aby uczcić 120. urodziny firmy i jej długą historię, stworzyliśmy oprawę graficzną inspirowaną oryginalnym krojem pisma wykorzystywanym już w XIX wieku – tłumaczy Antti-Jussi Tähtinen, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji.
Nowy wizerunek marki Nokian Tyres będzie wprowadzany stopniowo od wiosny 2018 roku. Więcej informacji na ten temat można uzyskać na stronie internetowej firmy i podczas wiosennej kampanii, która ruszyła w marcu.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony