Paliwa i oleje

ponad rok temu  18.03.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Niezbędny serwis „automatu” – już po 60 tys. km!

Automatyczna skrzynia biegów to komfort i wygoda. Nic więc dziwnego, że w Europie sprzedaje się coraz więcej samochodów z automatem czy DSG, od małych po luksusowe. A przecież – wbrew temu, co zakładano – automatyczne skrzynie biegów nie są bezobsługowe.

Zużycie skrzyni odczuwalne jest po pewnym przebiegu, objawem są lekkie szarpnięcia podczas uruchamiania lub zmiany biegów. Jednym z powodów jest fakt, że lepkość oleju w automatycznej skrzyni biegów zmienia się, co powoduje powstawanie piany i osadów olejowych. Rozwiązaniem tego problemu jest płukanie skrzyni biegów i zmiana oleju przekładniowego, czego można dokonać za pomocą specjalnej stacji serwisowej.
Takim urządzeniem jest w pełni automatyczna stacja ATH ATF602. Do układu napędowego podpinamy ją za pomocą adaptera – albo uniwersalnego (np. dla forda, cadillaca, mitsubishi, opla, bmw, chryslera, volvo, gm), albo specyficznego dla danego pojazdu. Adaptery można zamówić indywidualnie lub jako zestaw opcjonalny. Urządzenie rozpoznaje i automatycznie zmienia kierunek przepływu, dzięki czemu zmiana przewodu łączącego nie jest konieczna.
ATF602 wyświetla ilości za pomocą automatycznej wagi. Program oblicza dokładną ilość oleju niezbędną do automatycznej skrzyni biegów, ponieważ tylko używając wagi, można zapobiec różnicom objętościowym (z powodu różnych temperatur oleju). Stacja serwisowa wyposażona jest w dwa wymienne 20-litrowe zbiorniki na olej nowy i zużyty, z kontrolą poziomu napełnienia i wskaźnikiem temperatury oleju.
Korzystanie ze stacji ułatwiają kolorowy wyświetlacz TFT/LCD, intuicyjne menu i wbudowana drukarka termiczna. Opcjonalnie urządzenie można doposażyć w grzałkę, która podgrzewa olej do odpowiedniej temperatury, co uniemożliwia zamknięcie termostatu w skrzyni podczas wymiany oleju.
Korzystając ze stacji ATF602, możesz znacznie wydłużyć żywotność przekładni. Dodajmy, że wielu producentów pojazdów zaleca serwisowanie skrzyni biegów już po 60 000 km.

Po szczegółową ofertę zapraszamy do najbliższego oddziału firmy Auto Partner S.A. Kontakt: autopartner.com/kontakt.

Cechy szczególne ATH ATF602

  • W pełni automatyczne płukanie i wymiana oleju w DSG i automatycznej skrzyni biegów.
  • Automatyczne wykrywanie i zmiana kierunku przepływu.
  • Łatwe podłączenie do układu napędowego pojazdu dzięki uniwersalnemu, specyficznemu dla pojazdu adapterowi.
  • Dokładny pomiar ilości oleju poprzez zintegrowaną wagę.
  • Dwa 20-litrowe wymienne zbiorniki na olej nowy i zużyty.
  • Wskaźnik temperatury oleju.
  • Monitorowanie poziomu nowych i używanych zbiorników oleju.
  • Wewnętrzna pompa olejowa do napełniania.
  • Intuicyjne menu.
  • Kolorowy wyświetlacz TFT/LCD.
  • Zintegrowana drukarka termiczna.

Dane techniczne ATH ATF602

  • Pojemność nowy/zużyty olej: 20/20 l
  • Pojemność butelki z detergentem: 500 ml
  • Długość węży konserwacyjnych: 3000 mm
  • Długość węża odpływowego: 1000 mm
  • Dokładność wymiany: ±100 ml
  • Zakres pomiarowy ciśnienia: 0~150 psi (1-10 barów)
  • Moc: 200 W
  • Zasilanie: AC 220 V 50 Hz/110 V 60 Hz
  • Wymiary 635x585x1075 mm
B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Niezbędny serwis „automatu” – już po 60 tys. km!

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony