Promocje

ponad rok temu  14.09.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Najnowsze rozwiązanie serwisowe Hartridge dla produktów Delphi EUI i Smart

W celu osiągnięcia idealnego procesu spalania w silniku konieczne są ciągłe modyfikacje podzespołów aparatury paliwowej. Producenci wprowadzają coraz to nowsze rozwiązania technologiczne, które mają między innymi wpływ na wzrost ciśnienia rozpylania. Firma Delphi nie jest w tej kwestii wyjątkiem.

Brytyjski producent wyposażenia serwisowego aparatury paliwowej Diesla – firma Hartridge – wprowadził najnowsze autoryzowane rozwiązanie serwisowe (procedury testowania i narzędzia) dla produktów Delphi. Dotyczy to najnowszych pompowtryskiwaczy serii E3.3, E3.4, E3.5 oraz E3.6, montowanych w silnikach pojazdów marek Volvo i Hyundai oraz wtryskiwaczy Smart serii US2010, gdzie użyto nowego rozwiązania technologicznego ZBLN (Zero Back Leak Nozzle – końcówka bezprzelewowa). Przez eliminację przelewu paliwa zmniejsza się zużycie energii potrzebnej do wprowadzenia niezużytego paliwa z powrotem do obiegu. Wszystkie pompowtryskiwacze Delphi serii E3.4 – E3.6 mają właśnie taką konstrukcję końcówki wtrysku. Podstawową cechą rozwiązania ZBLN jest brak pinów ustalających niezbędnych do prawidłowego montażu. W tym przypadku konieczne jest prawidłowe ustawienie otworów rozpylających końcówki wtrysku względem oznaczenia na obudowie pompowtryskiwacza.
Najnowszy zestaw serwisowy firmy Hartridge umożliwia prawidłowe ustawienie końcówki wtrysku, a następnie wstępny docisk elementów, aby uniemożliwić ruch elementów podczas ostatecznego montażu.

Prawidłowe ustawienie końcówki jest niezbędne do zapewnienia zgodności emisji oraz optymalnego procesu spalania i niskiego zużycia paliwa. Nieprawidłowy montaż może doprowadzić do następujących nieprawidłowości w pracy silnika:
– nadmierny czarny dym,
- przedwczesna usterka DPF (duża ilość sadzy),
- nadmierne zużycie paliwa,
- zbyt duża temperatura pracy silnika,
- słabe lub niestabilne niskie prędkości obrotowe silnika,
- wczesne zużycie/usterka silnika.

Cała procedura naprawy i testowania jest dostępna dla serwisów, które mają autoryzację na naprawę i diagnostykę systemów EUI oraz EUP/Smart pierwszych generacji, co wiąże się z posiadaniem odpowiedniego stanowiska probierczego (AVM2-PC firmy Hartridge) oraz niezbędnych narzędzi Delphi/Hartridge. Wszystkie dane regulacyjne, instrukcje napraw, a także listy części zamiennych są dostępne na portalach IRIS oraz Direct Evolution.
Delphi od zawsze kładzie nacisk na wysoki poziom skuteczności napraw, a także zadowolenie klientów końcowych, dlatego też części naprawcze do ZBLN będą udostępniane tylko autoryzowanym serwisom Delphi, posiadającym odpowiednie oprzyrządowanie testowe i narzędzia.

W celu uzyskania dodatkowych informacji należy skontaktować się z firmą J.R. Motor Services G.B. Sp. z o.o. (diesel@jrmotors.pl, tel. +48 22 879 77 79).

Łukasz Kosikowski

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony