Sieci warsztatowe

ponad rok temu  10.02.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Marka Eurorepar Car Service jest coraz bardziej rozpoznawalna

Rozmawiamy z Mirosławem Drejem, menedżerem sieci warsztatów Eurorepar Car Service.

- Przypomnijmy. Eurorepar Car Ser-vice powstała we Francji w 2015 roku. W Polsce zaś pierwszy warsztat tej sieci został otwarty w 2017 roku. Dokładnie rok temu w lutym Państwa sieć liczyła 41 warsztatów. Wtedy też padła deklaracja rozwoju na poziomie 100 warsztatów do końca 2020 roku. Jak postępy?
Koniec roku 2019 to już 63 warsztaty należące do sieci Eurorepar Car Service. Cel 100 punktów w sieci na koniec bieżącego roku jest bardzo ambitny, ale ciągle w zasięgu.

- Organizatorem sieci jest Groupe PSA, czyli producent samochodów. Jakie to stwarza możliwości biznesowe dla warsztatów, zwracając uwagę na fakt, że podmiotami działającymi w sieci w większości są większe lub mniejsze firmy (często prywatne), związane np. z branżą części.
Jedną z korzyści jest bezpośredni dostęp do bogatej oferty części zamiennych zarówno eksploatacyjnych, tych do napraw mechanicznych, jak i elementów blacharskich dystrybuowanych przez platformę dystrybucyjną Distrigo bezpośrednio z centralnych magazynów Groupe PSA w Polsce. W ofercie znajdują się oczywiście części i produkty Eurorepar do samochodów różnych marek, ale także oryginalne części zamienne do marek Groupe PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel). Bliski kontakt z producentem samochodów ułatwia dostęp do profesjonalnej dokumentacji technicznej niezbędnej do skutecznej obsługi i napraw aut konstruowanych przy użyciu coraz bardziej nowoczesnych technologii.

- Czy warsztaty członkowskie Eurorepar Car Service korzystają z doświadczenia producenta pojazdów?
Tak, jednym z przykładów może być stale rozwijany przez nas program szkoleń technicznych dla warsztatów Eurorepar Car Service, które organizujemy w naszym Centrum Szkoleniowym Groupe PSA. Cieszą się one coraz większym zainteresowaniem i pozwalają uczestnikom maksymalnie korzystać z bogatej wiedzy i doświadczenia trenerów – tych samych, którzy szkolą pracowników autoryzowanych sieci dealerskich.

- Mając w tzw. tyle głowy informację, iż za siecią stoi producent pojazdów, można mieć obawy odnośnie do wysokiej ceny usług i części. Rozumiem, że ta sieć powstała po to, by tak nie było, a ceny były dla klientów akceptowalne.
Wspomniałem wcześniej o bogatej ofercie różnych gam części zamiennych, które warsztaty Eurorepar Car Service mogą oferować swoim klientom. Dzięki temu mają oni wybór, a to pomaga przekonać ich do naszej sieci i uzyskać satysfakcję nie tylko z jakości obsługi, ale także z poziomu cen części.

- Co daje klientowi warsztatu fakt, że jego pojazdem zajmuje się Eurorepar Car Service? Jak klienci na to reagują?
Choćby świadomość, że jego samochodem zajmują się doświadczeni mechanicy nie z przypadkowej firmy, ale z sieci, która w razie wystąpienia problemów może pomóc niezależnie od tego, w której części Polski przebywa klient. Marka Eurorepar Car Service jest coraz lepiej rozpoznawalna, a to wpływa na jej pozytywny odbiór przez coraz większą grupę klientów.

- By dobrze funkcjonować na rynku, należy cały czas imponować nowymi pomysłami na biznes i jego rozwój. Czy jest coś, co można by zrobić w tej kwestii? Chodzi o ostatnie 12 miesięcy funkcjonowania Waszej sieci.
Tak, we wspomnianej przeze mnie przed chwilą kwestii rozpoznawalności marki mamy jeszcze trochę do zrobienia. Dlatego w drugiej połowie 2019 roku zaczęliśmy aktywnie promować samą sieć i produkty Eurorepar na portalach społeczniościowych (Facebook i Linkedin). To poprzedziło kolejne fazy działań marketingowych, które przewidujemy przeprowadzić w roku bieżącym. Z innej strony – jesteśmy właśnie w trakcie wprowadzania nowego elektronicznego katalogu Service Box Multi Brand, z pomocą którego pracownikom warsztatów sieci łatwiej będzie wybrać z bogatej oferty właściwe części zamienne, zamówić je oraz zapoznać się z dokumentacją napraw samochodów różnych marek.

- Dziękuję za rozmowę.

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Mirosław Drej, menedżer Eurorepar Car Service

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony