Części i regeneracja

ponad rok temu  23.04.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Lauber poszerza ofertę regenerowanych zacisków hamulcowych

Oferta dostępnych od ręki, fabrycznie regenerowanych zacisków jest stale poszerzana o nowe referencje

Firma Lauber prowadzi proces fabrycznej regeneracji zacisków hamulcowych do samochodów osobowych z hydraulicznymi układami hamulcowymi oraz do aut wyposażonych w elektryczne hamulce postojowe. Oferta dostępnych od ręki, fabrycznie regenerowanych zacisków jest stale poszerzana o nowe referencje. Wszystkie produkty dostępne są w sieci sprzedaży Inter Cars.

Jak przebiega proces regeneracji zacisków?
Regeneracji obejmującej czyszczenie, usuwanie korozji i cynkowanie galwaniczne podlegają zarówno zaciski z korpusami żeliwnymi, jak i aluminiowymi. Realizacja tych procesów nie jest możliwa bez profesjonalnych urządzeń.
Po wstępnym wyczyszczeniu kompletnego rdzenia zostaje on rozłożony na elementy składowe i dokładnie umyty w specjalnych myjniach ultradźwiękowych oraz ręcznych. Kolejnym etapem jest usuwanie korozji, które odbywa się w śrutownicy muldowej, gdzie śrut chromowo-niklowy uderza z dużą prędkością w powierzchnię odlewu, usuwając wszelkie zanieczyszczenia. Wygładza i odnawia przy tym wierzchnią warstwę zacisku, nakładając jednocześnie antykorozyjną powłokę. Jest to najważniejszy etap procesu. Dodatkowo żeliwna obudowa zacisku poddawana jest procesowi cynkowania galwanicznego.
Po weryfikacji technicznej podzespołów te uszkodzone wymieniane są na części nowe. Standardowo dotyczy to zestawu uszczelnień, tłoczka i sworznia gwintowanego.
Następnie zacisk trafia na stanowisko wstępnego montażu. Tu wymieniane są łożyska, wygładzany jest cylinder tłoka i poprawiany gwint odpowietrznika. Po tym zabiegu zacisk jest gotowy do montażu końcowego i testu kontroli jakości.

Skąd brane są rdzenie do regeneracji?
Tak zwane rdzenie do regeneracji, czyli zaciski używane, pozyskuje się z wielu źródeł, zarówno od dostawców krajowych, jak i zagranicznych. Największe ilości dostarczają krajowe stacje demontażu i zagraniczne firmy wyspecjalizowane w sprzedaży części używanych do fabryk regeneracyjnych. Pewien procent zaopatrzenia Lauber w rdzenie pochodzi od mechaników, którzy wolą używane części odsprzedać, niż oddać na złom.
Każdy, kto byłby zainteresowany zwrotem rdzeni, może zapoznać się z kryteriami ich przyjęcia, które są szczegółowo opisane dla różnych grup towarowych na stronie cbr.intercars.eu.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony