Promocje

ponad rok temu  28.05.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Lakierowanie pojazdów elektrycznych

Permasolid HS Speed Clear Coat 8800

Niskie temperatury, w jakich przeprowadza się renowacje pojazdów elektrycznych i hybrydowych, znacznie utrudniają pracę lakiernika. W takich warunkach doskonale sprawdzają się produkty marki Spies Hecker.

Liczba zarejestrowanych pojazdów elektrycznych i hybrydowych stale rośnie. Od roku 2010 zwiększyła się czterokrotnie, jednak ich naprawa wciąż stawia przed lakiernikami nowe wyzwania. – Szczególnie trudny jest proces utwardzania, co wynika z konieczności przestrzegania ograniczeń związanych z maksymalną temperaturą suszenia określoną przez producentów – mówi Jerzy Karpiński, doradca techniczny marki Spies Hecker. – Lakiernicy muszą zapoznać się z zaleceniami producenta dotyczącymi prawidłowego przeprowadzenia napraw, które znajdują się w dokumentacji pojazdu.
Produkty marki Spies Hecker pozwalają osiągnąć znakomite rezultaty podczas renowacji pojazdów elektrycznych i hybrydowych nawet w niskich temperaturach.
– Hi-TEC Performance System marki Spies Hecker to rozwiązanie systemowe, które spełnia wymogi producentów samochodów. System obejmuje lakier bazowy Permahyd Hi-TEC Base Coat 480 oraz lakier bezbarwny Permasolid HS Speed Clear Coat 8800 – oba produkty szczególnie dobrze sprawdzają się podczas renowacji pojazdów elektrycznych w niskich temperaturach – zapewnia J. Karpiński.
Jak dodaje, zastosowanie lakieru Permasolid HS Speed Clear Coat 8800 z utwardzaczem Permasolid VHS SpeedHardener 3250 umożliwia szlifowanie powierzchni w temperaturze 21°C po upływie 35-50 minut od aplikacji. Co więcej, możliwość suszenia w temperaturze otoczenia przekłada się na mniejsze zużycie energii w porównaniu do suszenia wymuszonego.
Podczas renowacji pojazdów elektrycznych najważniejsze jest bezpieczeństwo. Należy bezwzględnie przestrzegać podstawowych procedur i upewnić się, że zasilanie jest wyłączone, nie ma napięcia elektrycznego oraz sprawdzić, czy zasilanie nie może zostać włączone przez przypadek podczas renowacji.
– Naprawę można rozpocząć dopiero po upewnieniu się, że zostały zachowane wszelkie środki ostrożności – podkreśla Jerzy Karpiński.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony