Diagnostyka

ponad rok temu  19.12.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Gdy praca staje się przyjemnością… – diagnostyka samochodowa Texa

Najnowszym flagowym w dziedzinie przyrządów diagnostycznych produktem TEXA jest AXONE NEMO, przeznaczony do wielomarkowej diagnostyki samochodowej. Dzięki 25-letniemu doświadczeniu zdobytemu jako zaufany partner tysięcy warsztatów na całym świecie zostało stworzone narzędzie, dysponujące ogromnymi możliwościami.

AXONE NEMO został zaprojektowany tak, aby sprostać najtrudniejszym warunkom warsztatowym, dlatego też – dzięki zastosowaniu magnezowej obudowy – charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością na wstrząsy. Nie straszny mu nawet upadek do wody, gdyż rozwiązanie opatentowane przez Texa pozwala jednostce AXONE Nemo utrzymywać się na powierzchni. Dzięki temu może być stosowany podczas prac przy sprzęcie pływającym.
Magnezowa obudowa ma jeszcze jedną ważną zaletę, mianowicie doskonale odprowadza ciepło z czterordzeniowego procesora, przez co nie ma konieczności zastosowania energochłonnych wentylatorów. Wpływa to ewidentnie na maksymalny czas korzystania z urządzenia, który uległ znacznemu wydłużeniu.
Wyświetlacz uzbrojony w szkło typu Gorilla Glass zapewnia niespotykaną dotąd odporność na zarysowania oraz przejrzystość. Wysokiej rozdzielczości (2160x1440) ekran sprawdza się nawet w warunkach mocnego nasłonecznienia, pozwalając na normalną pracę bez konieczności wytężania wzorku.
Jak wspomniano, w urządzeniu zabudowano 4-rdzeniowy procesor Intel, co w połączeniu z pamięcią 8 GB oraz dyskiem SSD 250 GB tworzy bardzo mocną podstawę dla stabilnej pracy sytemu operacyjnego Windows 10 oraz najnowszego oprogramowania diagnostycznego stworzonego właśnie z myślą o AXONE NEMO. IDC5, bo właśnie o nim mowa, zawiera szereg nowatorskich rozwiązań, dzięki którym urządzenie działa z niespotykaną wcześniej szybkością, precyzją i wydajnością.


AXONE NEMO wyposażono w dwuzakresową kartę sieciową WiFi oraz interfejs Bluetooth w wersji 4.0, wbudowany został także pakiet dodatkowych czujników: barometr, akcelerometr, żyroskop, kompas i czujnik naświetlenia oraz dwie kamery o rozdzielczości 5 megapikseli.
Aby zagwarantować maksymalną możliwą niezawodność i wszechstronność, Texa S.p.A przygotowała urządzenie do wykorzystania zewnętrznych modułów. Dostępny moduł termowizyjny pozwala na wykonanie bardzo precyzyjnych testów, np. w pojazdach hybrydowych coraz częściej obecnych na rynku. Innym rewolucyjnym modułem jest Ethernet Broad R i DoIP/LAN, umożliwiający diagnostykę pojazdów wykorzystujących protokół oparty na standardzie ISO13400 (diagnostyka przez protokół internetowy).
Cechy urządzenia dobitnie wskazują na to, iż stanowi ono jedno z najbardziej zaawansowanych tabletów obecnych na rynku, przeznaczonych dla środowiska warsztatowego z możliwością poszerzania jego zastosowania.
Kilka słów o IDC5, najnowszej wersji oprogramowania. Jest to kolejna odsłona profesjonalnego wsparcia dla mechaników w ich codziennej pracy. Oprogramowanie zostało przeprojektowane, co więcej – dzięki opiniom użytkowników Texa udało się znacznie uprościć i skrócić czas potrzebny na uzyskanie połączenia z konkretnym sterownikiem. Uproszczone zostały również funkcje diagnostyczne dające możliwość wykonywania kopii zapasowych ustawień poszczególnych sterowników. Dzięki nim użytkownik może tworzyć własne archiwum danych pojazdów klientów. IDC5 nadąża za najnowszymi światowymi trendami, co w przyszłości będzie dawało możliwość głosowego sterowania urządzeniem i funkcjami diagnostycznymi.
Texa zawsze liczy się z opiniami użytkowników, dbając o to, aby oferowany sprzęt był coraz lepszy i spełniał oczekiwania. Dlatego też firma ceni sobie wszelkie konstruktywne uwagi dotyczące sprzętu i oprogramowania.

Texa

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony