Promocje

ponad rok temu  21.11.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Filtr Hengst Blue.maxx już w Polsce

Inżynierowie z firmy Hengst opracowali w zakładach Północnej Westfalii (Niemcy) Blue.maxx – system wyznaczający nowe standardy filtracji paliwa.

Teraz każdy użytkownik samochodu ciężarowego i maszyn roboczych może zabezpieczyć układ paliwowy, montując dodatkowy filtr przedwstępnej filtracji paliwa. W czasie serwisowania wymienić należy jedynie wkład. Pokrywa wykonana z hybrydowego tworzywa i aluminiowa obudowa zawierająca wysoko wydajny tłok pompki do ręcznego odpowietrzenia pozostają zamontowane w pojeździe w trakcie całego okresu eksploatacji.
Konstrukcja prefiltra paliwa Blue.maxx opiera się na trzech elementach: wkładzie filtrującym serii Energetic (element wymienny), ręcznej pompce odpowietrzającej i obudowie. Jak zapewnia producent, Blue.maxx od Hengst skuteczniej niż rozwiązania firm konkurencyjnych radzi sobie z zanieczyszczeniami oleju napędowego. Emulsje, parafiny, mikroorganizmy, sadze i inne nieczystości są lepiej separowane. Współczesne paliwa zawierają większą ilość emulsji wodnej. Mniejsze krople wody i zwiększona trwałość emulsji powodują, że tradycyjne separatory wody nie dają sobie rady z ich odfiltrowaniem, co podnosi ryzyko uszkodzeń nowoczesnych wysokociśnieniowych układów wtryskowych.
Aby uzyskać wysoki stopień separacji, w materiałach filtra paliwa Blue.maxx od Hengst łączą się mechanizmy koalescencji i hydrofobowości. Dzięki tej pierwszej przy określonej prędkości przepływu paliwa uzyskujemy stały rozkład wielkości kropli wody przed przejściem przez materiał hydrofobowy.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony