Ogumienie

ponad rok temu  08.10.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Eurorepar Reliance Zima – z nową kompletną gamą opon zimowych

W sytuacji rosnącego popytu na ogumienie zimowe Eurorepar wprowadza na rynek nową gamę opon zimowych składającą się z 26 pozycji katalogowych w rozmiarach od 14 do 18 cali

Gama Eurorepar to oczywiście wiele grup produktowych, by wymienić elementy układu hamulcowego, zawieszenia czy kierowniczego. A skoro tak, to naturalnym krokiem ofensywy handlowej i logistycznej platformy dystrybucyjnej na terenie Europy było wprowadzenie do oferty kompletnej gamy opon zimowych. Polska znajdzie się w grupie krajów, w których opony te pojawią się w sprzedaży już tej jesieni.

Dzięki liczbie ponad 12 000 pozycji katalogowych Eurorepar oferuje jeden z najszerszych asortymentów części zamiennych i produktów dla motoryzacji na rynku. Odpowiada on doskonale na potrzeby wszystkich warsztatów naprawczych, zarówno autoryzowanych, jak i niezależnych.
Od września w zarządzanym przez Grupę PSA (renomowanego producenta takich marek samochodów jak Citroën, Peugeot, Opel i DS) systemie dystrybucji części Distrigo debiutuje kompletna gama opon zimowych do kół o średnicach felg od 14 do 18 cali. Pokryje ona potrzeby około 75% pojazdów poruszających się po drogach Europy. Wzbogacenie oferty platformy dystrybucyjnej o ogumienie Eurorepar Reliance Zima pozwoli autoryzowanym serwisom i niezależnym warsztatom znaleźć w jednym miejscu wszystkie potrzebne im części, by wyposażyć niemal każde auto w nowoczesną, zoptymalizowaną technologię zapewniającą niezawodność i bezpieczeństwo.

Opony godne zaufania
Zimowe trudne warunki, drogi pokryte śniegiem lub błotem… Nawet wtedy opony Eurorepar Winter zapewniają optymalną przyczepność do drogi, bezpieczną jazdę na zakrętach i skuteczne hamowanie, a przy tym są ciche.
Opony Eurorepar Reliance Winter mają 4 wzdłużne rowki, a także kilkanaście zygzakowatych, przecinających środkowy blok bieżnika. Zwiększają one efektywność odprowadzania roztopionego śniegu spod kół, a tym samym zmniejszają ryzyko aquaplaningu. Z kolei ukośne i „faliste” lamele poprawiają właściwości trakcyjne opony na śliskich, zaśnieżonych drogach. Oznaczenia 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake), znajdujące się na oponach Reliance Winter, potwierdzają, że spełniają one wymogi rygorystycznych badań prowadzanych przez niezależne organizacje certyfikujące i nadają się do stosowania w trudnych zimowych warunkach atmosferycznych. Są więc pełnowartościowymi oponami zimowymi.
– To wszystko oraz ich atrakcyjna cena powoduje, że są bardzo rozsądną propozycją na zimę – przybliża walory propozycji Krzysztof Otto, ekspert ds. gamy Eurorepar. – By zapewnić komfort jazdy, emisja hałasu przez toczące się opony została znacznie ograniczona m.in. dzięki zastosowaniu bloków bieżnika o zmiennej geometrii. W czasach gdy ochrona środowiska naturalnego znajduje się w centrum zainteresowania konsumentów, technologia niskiego oporu toczenia, która pomaga znacznie zmniejszyć emisję CO2 i zużycie paliwa przez pojazd, stanowi niekwestionowaną zaletę opon Eurorepar.
Nowe ogumienie zimowe to 26 pozycji katalogowych.

Niezawodność i bezpieczeństwo
Eurorepar, dla którego bezpieczeństwo użytkowników pojazdów to absolutna podstawa, z wprowadzeniem na rynek Eurorepar Reliance Zima anonsuje też kolejny cykl „Porad ekspertów Eurorepar”. To o tyle istotne, że według francuskiego GAA (Groupement des Assureurs Automobiles – Stowarzyszenie Ubezpieczycieli Pojazdów) liczba wypadków drogowych wzrasta o około 30% w okresie zimy, zatem wyposażenie pojazdu w wysokiej jakości opony dostosowane do warunków tej pory roku jest niezbędne, aby móc zwiększyć bezpieczeństwo kierowcy i jego pasażerów. Kiedy więc należy zakładać ogumienie zimowe? Zaleca się, aby zakładać je w październiku, a zdejmować pod koniec marca. Ponadto przy temperaturach spadających regularnie poniżej 7°C należy zwrócić uwagę na możliwość utraty przyczepności! Opony zimowe są wtedy bardzo przydatne, nawet poza obszarami górskimi. Kiedy trzeba je wymienić ze względu na zużycie bieżnika? Pomimo że europejskie przepisy wymagają ich wymiany, gdy głębokość rowków bieżnika wynosi poniżej 1,6 mm, w rzeczywistości niepożądana utrata trakcji może występować dużo wcześniej. Uważa się, że optymalny moment zmiany opon zimowych na nowe jest wtedy, gdy głębokość bieżnika spada do ok. 4 mm.
Na co warto uczulić kierowcę, by poruszanie się autem było ekonomiczniejsze i przyjazne dla środowiska naturalnego? Najważniejsze jest regularne sprawdzanie wartości ciśnienia w oponach. Jeśli ma ono prawidłową wartość, pozwala to na oszczędność prawie 0,5 l/100 km!
Tylko wysoka jakość materiałów pomaga zachować właściwe wyważenie i prawidłowe parametry opony przez dłuższy czas po wymienianie czy naprawie ogumienia. Z wprowadzeniem zimowych opon tym bardziej warto poznać propozycje produktów pomocniczych do obsługi opon. Profesjonalistów na pewno zainteresują uniwersalne obciążniki cynkowe, przypinane do stalowych i aluminiowych obręczy, o masie od 5 do 45 g, a też 3 typy zaworów czy wreszcie zestawy do napraw i wulkanizacji ogumienia.

Fot. www.eurorepar.com

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Zapoznaj się także z najnowszymi informacjami na temat opon i innych produktów z gamy Eurorepar zamieszczonymi pod adresem www.eurorepar.com/PL-pl

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony