Pojazdy użytkowe

ponad rok temu  05.08.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Twardziel od Jenoxa

Najnowszy akumulator Jenoxa został stworzony w technologii Super Vibration Resistance, dzięki czemu może zostać wykorzystany w samochodach ciężarowych i pojazdach specjalistycznych pracujących w najbardziej niekorzystnych warunkach.

Akumulator Jenox SVR został specjalnie wzmocniony i zaprojektowany tak, aby bez uszczerbku znosić bardzo silne wstrząsy, z którymi akumulator najczęściej ma do czynienia, gdy ulokowany jest w tylnej części podwozia. Jak wyjaśnia Marek Przystałowski, wiceprezes i dyrektor techniczny w firmie Jenox Akumulatory, niezawodność pracy w ekstremalnych warunkach gwarantuje gruba kratka z pełną ramką, separacja kopertowa z matą z włókna szklanego oraz duży zapas mocy rozruchowej i pojemności.

Wprowadziliśmy również zmiany konstrukcyjne dotyczące zgrzewów grodziowych, mostków i sworzni biegunowych oraz wklejane i zgrzewane z monowieczkiem specjalne wkładki antywibracyjne w każdym ogniwie – dodaje.

Dodatkowo SVR został wyposażony w wieczko z centralnym odpowietrzeniem typu Kamina, które ułatwia odprowadzenie nagromadzonych gazów. Jak podkreśla producent, akumulator ma wysoką trwałość cykliczną, a zwiększona pojemność baterii pozwala na użytkowanie wielu dodatkowych urządzeń w pojeździe. W chwili obecnej w ofercie firmy dostępne są baterie SVR o pojemności 230 Ah.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony