Części i regeneracja

ponad rok temu  10.07.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Gosia Rdest triumfuje na Torze Poznań. Jak zachowywało się zawieszenie Leona Racera?

W zakończonym przed rokiem na Torze Poznań sezonie Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski zdobyła tytuł wicemistrza. Po dwóch rundach tegorocznej rywalizacji przewodzi już w klasyfikacji generalnej.

W skróconym w tym roku kalendarzu sportów motorowych, Gosia Rdest startuje w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Sezon podzielono na cztery weekendy, a każdy z nich składa się z dwóch rund. Wszystkie zaplanowano na Torze Poznań.

Gosia Rdest ponownie zasiada za kierownicą SEAT-a Leona Racera. W ubiegłym sezonie jego zawieszenie zostało wymienione na amortyzatory BILSTEIN. Są to referencje z serii MDS przeznaczone wyłącznie do sportu wyczynowego. W każdym można niezależnie regulować siłę ściskania i odbicia, a także wysokość mocowania sprężyny.

„Po wymianie zawieszenia na rozwiązanie BILSTEIN zdecydowanie zwiększyła się ostrość SEAT-a Leona Racera. Stał się bardziej stabilny i przewidywalny, tył lepiej ustawia się do zakrętu. Zyskał na powtarzalności, przez co jazda nie jest już tak zachowawcza” - mówi Gosia Rdest.

Dwie pierwsze rundy WSMP 2020 odbyły się w miniony weekend. W sobotę, po przejechaniu 16 okrążeń w czasie 26:58,024, Gosia Rdest zajęła pierwsze miejsce w kategorii D4 3500. W niedzielę wyścig skrócono do 12 okrążeń. Tym razem czas 20:09:972 był gorszy od zwycięzcy o 869 setnych sekundy. Ale zgromadzone 43 punkty dały pierwsze miejsce w klasyfikacji generalnej.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony